عرضه صکوک مرابحه دو شرکت دارویی

  • 419 بازدید
  • یکشنبه, 29 مرداد 1402 15:39

با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک مرابحه شرکت دارویی و نهاده‌های زاگرس دارو پارسیان (سهامی خاص) به مبلغ 200 میلیارد تومان و شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی (سهامی عام) به مبلغ 150 میلیارد تومان از طریق فرابورس ایران از روز دوشنبه مورخ 1402/05/30 به مدت سه روز کاری به ترتیب در نمادهای "زاگرس دارو06" و "دسانکو06" عرضه عمومی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه، صکوک مرابحه شرکت دارویی و نهاده‌های زاگرس دارو پارسیان به ارزش 200 میلیارد تومان با عمر 4 ساله و نرخ 18 درصد از طریق شرکت کارگزاری تامین سرمایه نوین به عنوان عامل فروش و با استفاده از خدمات شرکت تامین سرمایه نوین به عنوان متعهد پذیره‌نویس و بازارگردان توسط شرکت واسط مالی مرداد پنجم (با مسئولیت محدود) منتشر خواهد شد. ضامن پرداخت مبلغ اصل و اقساط این اوراق نیز بانک اقتصاد نوین می‌باشد.

عرضه دیگری که در روز دوشنبه از طریق فرابورس ایران صورت خواهد گرفت، صکوک مرابحه 150 میلیارد تومانی شرکت داروسازی سبحان آنکولوژی با نرخ 23 درصد و با توثیق اوراق بهادار به عنوان ضمانت است. ناشر این اوراق شرکت واسط مالی اسفند پنجم بوده و بازارگردانی و تعهد پذیره‌نویسی آن بر عهده شرکت تامین سرمایه تمدن می‌باشد.


بالا